Pluggdag

Så var det dags att ta tag i sitt liv igen ;) Började dagen med att läsa hemma, två engelska artiklar som vi har seminarium på på onsdag. Inte trodde jag det skulle vara så svårt med engelska, men krävs att man kommer in i det. På eftermiddagen förflyttade jag mig till bibblan och Sussie och jag satt kvar till 18.30 (!) för hade kommit in i språket och hade flow ;) Lär få vänja mig vid sådana dagar om jag ska hinna med allt plugg jag ska hinna med innan Sydafrika. Handledarna tycker att vi helst bör skrivit klart litteraturgenomgången i examensarbetet för att ha bra med tid senare osv. Så tänkte börja söka litteratur och ev skriva lite imorgon efter föreläsningen då, joråsatte..! 
 
Här tänkte jag lägga in bild som jag tagit på min kvällsmat tillsammans med Carro, men eftersom inte mina iPhone vill kopplas samman med datorn (varför kan inte tekniken bara funka?!) snor jag bilden liksom jag snott receptet från http://baklykka.blogg.se/2013/september/nyttig-ugnspannkaka.html
 
Ugnsbananpannkaka med kokos och hallon, mums!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0