Omotiverad

Nu har slutpraktiken dragit igång och jag är rätt slut när jag kommer hem efter att ha spenderat dagen med högljudda men åh, så goa och intressanta barn! Grejen är ju att jag behöver plugga en del när jag kommer hem på examensarbetet, men vet inte hur jag ska göra för att få ro och energi till det. Idag saknas framförallt motivationen, gör allt möjligt annat på datorn förutom att skriva och förbereda mig inför andra handledningen imorgon. De andra tre tjejerna ska sitta med vår handledare på uni imorgon efter praktiken och jag ska sitter vid datorn över Skype eller telefonen och vara med, blir intressant ;) Kom igen nu, plugga!!
 
Ps. Lyssna på Kristian Gidlunds sommarprat, igår tog cancern honom, men det mest inspirerande och berörande sommarpraten jag hört finns att höra på sveriges radios hemsida. Lyssna och ta vara på varje dag, livet kan vända fort. Ds. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0