Nollning 2013 <3

Nu är två veckors nollning till ändå, min sista som fadder, snyft! Men det var ett toppenbra avslut, en grym grupp faddrar och nollorna har aldrig varit mer taggade för tävlingar, fest och att bjuda på sig själva - riktiga sköningar! :D Vi blev överraskande nog årets nollningsgrupp på sittningen, och hade dessutom Årets nolla i laget! Priser kan man klara sig utan, men var kul att kommittén uppmärksammat vår glädje och gemenskap under de två veckorna! :D Eftersom temat för nollningen var musik var vi schlagergruppen och varje grupp fick i uppdrag att göra en musikvideo, se och njut! :D
 
 
 
Efter två intensiva veckor där skolan tagit upp stor del av dagen och nollningen varit på kvällar, ska det bli skönt att ha lite lugnare, även om det kommer bli tomt att inte ha minst 20 pers att hänga med varje kv'äll ;) Får börja en sundare livsstil och sluta med socker, alkohol och börja träna igen ;) Var faktiskt så pigg idag att jag frågade två nollor, förlåt ETTOR, om de ville med på powerstep :P Men funderar på hur jag ska göra med min träning i höst, kom på att jag bara har möjlighet att träna på KAUIF nästa vecka och sen nästa gång i december!!! :O Nästa söndag flyttar jag till familjen och har VFU i fem veckor, och sen drar vi direkt till Sydafrika i 6 veckor för fältstudier och kringresande! Sjukt vad fort den här terminen kommer gå! Men vad händelserik och full av lärdomar och häftiga upplevelser den kommer att vara! :D 

Kommentarer
Postat av: Johanna Jansson

Haha alltså den där musikvideon är ren glädje! :D

Svar: Visst är den underbar! :D Kul att du tycker det som inte ens var med så mycket ;)
Ida

2013-09-09 @ 21:12:43
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0