ljuva studentliv

Min första VFU-vecka har gått och det är superkul! Men helgen var skön och välbehövlig! Även om jag inte tog helledigt från plugg ;-) Eftersom min bästa pluggtid under dagen är på förmiddagen utnyttjade jag det (då min kropp ändå aldrig vill ha sovmorgon). På kvällen blev jag bjuden på grillat hos Johanna och hennes familj och vi två åkte sen vidare till Mariestad för att gå på bio. Monica Z blev det, och den var så mysig, händelserik och bra! Musiken är så härlig även om jag inte tidigare lyssnat på henne.

I söndags pluggade jag lite till, mamma blev bjuden på middag av resten av familj (försenad morsdagspresent) hängde med kusinerna och tog det lugnt :-)

Igår började andra veckan på VFU:n och jag trivs jättebra! Det var tanken att jag skulle pluggat en stund då med, men jag gjorde bara massa annat vid datorn. Läste bara ytterst liiiiiite. På kvällen tog jag och Johanna en promenad runt Töreboda i mörkret.

Idag testade jag en ny rutin. Att göra en ordentligt träningspass när jag kommit hem från förskolan. Alla spänningar och tankar släpps och faktiskt så kändes det mycket bättre och huvudet var bättre pluggmode idag (Y) Är ju bra om jag kan fortsätta den rutinen så får jag både plugget gjort samt en vältränad kropp, wohoo! Om jag kommer fortsätta med det vill säga ;-)

Jag kikade på Halv åtta hos mig idag, är extra intressant att se det den här veckan eftersom det är i Karlstad :D Killen som var värd idag bodde över MittiCity, har alltid velat se hur de lägenheterna ser ut inuti! Får fortsätta kolla i veckan och bota min abstinens från staden liiite ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0