Check!

Idag hade vi litteraturseminarium, vilket betyder att jag kan checka 2 av 5 examinationer i den här kursen, de andra är VFU:n samt två uppgifter under VFU:n så nu kan jag ägna resten av veckan åt nästa kurs, examensarbete! (Y)
Efter seminariet hade vi möte med Sydafrika-gänget, kollade igenom det sista, berättade de workshops vi planerat där vi ska låta lärarna därnere prova på ett lekpedagogiskt arbetssätt med Pippi Långstrump, Sven-Olof blev jättestolt över oss ;) Vi sjöng även och dansade gumboot-dans :D Något liknande det här:

Idag hade vi litteraturseminarium, vilket betyder att jag kan checka 2 av 5 examinationer i den här kursen, de andra är VFU:n samt två uppgifter under VFU:n så nu kan jag ägna resten av veckan åt nästa kurs, examensarbete! (Y)
Efter seminariet hade vi möte med Sydafrika-gänget, kollade igenom det sista, berättade de workshops vi planerat där vi ska låta lärarna därnere prova på ett lekpedagogiskt arbetssätt med Pippi Långstrump, Sven-Olof blev jättestolt över oss ;) Vi sjöng även och dansade gumboot-dans :D Något liknande det här:

Kan även checka av springtur i spåret (kors i taket, jag vet!), gjort grund till pastasallad jag ska bjuda gästerna till morgondagens MaryKay-party på, tvättat, haft myskväll med Malin och Kristin, varit uppe alldeles för länge för att vara jag... GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0