Virrig vecka!

Vad rörigt det är med en röd dag mitt i veckan :P Känns som det varit helg och idag var det helg igen för Let's dance visades! Det går ju på fredagar! Tydligen inte den här veckan... ;) Men en bra vecka har det varit, full rulle! Måndag bestod av föreläsning och plugg, tisdag föreläsning och sen direkt till tåget för att åka hem och fira pappa som fyllde 50 på måndagen :D Så det var massa fix innan gästerna kom, som var typ 50 pers! ;) Men det var roligt, många som jag inte träffat på länge, båda gamla och unga, släkt och vänner till familjen! :)
 
Efter att ha suttit och tjötat och ätit gott i det stora tältet vi hade i trädgården för evenemanget (pappa hade tätat, skaffat värmefläktar, filtar och alkohol så vi frös inte så mycket ;)) blev jag bjuden på efterfest med två kusiner, två barndomskompisar och en av kusinernas tjej till en av deras vänner nere på byn! ;) Vi fick dock gå till min kusin nästan direkt för vi pratade för högt, vissa personer ska nog inte bo i lägenhet om de är så känsliga! Hos kusinen, shottade vi, pratade gamla minnen och skrattade åt vissa som var lite för trötta :P En mycket bra kväll! :) 
 
En suddig kusin Danne och en vig Terra ;) Fråga mig inte vad de gör för det minns jag inte :P
 
Fina tjejer! :)

 Kreeejsi görrrls! :P
 
Kul att jag inte tog några bilder från pappas kalas, dåligt! Och ingen annan i familjen gjorde det heller så den kvällen får minsann stanna i fotomappen i huvudet! ;) Men dagen efter gick jag en promenix med Bella och hittade massa vårblommor som jag var tvungen att fota! :D
 
Vitsippor! :D
 
Bella tycker det är skönt i vattnet nu när isen smält! :D
Tussilago!
 
Dags att sova, imorgon ska jag agera flytthjälp, restaurang och hotell och emellan de två sista se Tomas Ledin med familjen! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0