Sommardag?!

Igår kändes lite som en sommardag. När jag pluggat på uni i två timmar lunchade jag och åkte iväg till Mariebergsskogen i solskenet med Kristin och Malin. Vi skulle på picknickkonsert med Unversitetskörerna plus en kör från Uppsala. Jättemysigt var det och vädret var varmt när det inte blåste :P 
Finisar!
Körerna och lite publik! 
 
Sen passade vi på att ha lite mysigt i Mariebergsskogen, tog tågturen runt parken, lekte och speglade oss! ;)
 
Sexy bitches! ;)
På kvällen skulle större delen av studiegruppen grilla, men precis när vi skulle lägga på korven så öppnade sig himlen, så vi fick steka den istället! :P Lägg märke till att solen fortfarande skiner! Tror den svenska sommaren är här på riktigt! ;) 
 
Vi fick gå in och ha det trevligt istället men gick lika bra det! ;) Så fick det bli en spontan utgång eftersom jag var så himla danssugen! Och är glad att jag gjorde det! Tempel hade latinokväll på dansgolvet längst in och lockade till sig många dansare som verkligen kunde stilen! Min vän Carro - zumbainstruktören - var en av de som lärde ut steg och höll stämningen på topp! Underbart kul! :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0