Höst? Sommar? Vår?!

Ja, vädret kan verkligen inte bestämma sig! Igår gick jag på förmiddagen runt i linne ute på jobb och på eftermiddagen gick man påpälsad i regn... :P Men känns som att våren och sommaren är på G! :D
 
Har vart stressigt ett tag nu, när det hänt mycket, firade ju pappa med kalas och Värmlandstripp samtidigt som ett arbete skulle in. Idag skulle jag också vart ute en heldag men det ställdes in pga vädret, vilket var skönt då jag känner mig stressad över nästa arbete, den stora projektboken!! Dock använder jag ju tiden till att blogga istället men det hoppas jag strax va klar med :P 
 
Lite bilder från helgens bravader i Löfbergs Lila Arena och Selma spa!
 Tomas Ledin - vilken krutgubbe!
     Lyxig  middag på Selma spa!
   Sköna stolar/fåtöljer hade de med! ;)
Och underbar utsikt över Fryken (tror jag :P) 
 
Nu blir det plugg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0