Blue my mind

Här händer det inte mycket! Nu har det vart fullt upp ett tag med hemtenta, projektbok och Lilla bokbryggan den här veckan. Annat som hänt var en grym dag med fadderhäng och campusfest i lördags till morgonen efter, att vädret var underbart och jag var omringad av massa fina vänner gjorde det hela väldigt lyckat! Härligt med lite skoj i pluggandet :P Och mer pauser blir det, idag drar jag och Marie till en annan del av Köping! Nämligen vår knäppis Sofias hemtrakter ;) Och på lördag åker jag till Töret och myser med kusinerna, och fira mamma, mormor och farmor på söndag :) Blir skönt att komma hem en kortis och släppa plugget ett tag! :D Dock kan jag inte släppa det helt, ska be kusinerna hjälpa mig pyssla så jag kan fota till projektboken ;) På söndag ska den in och jag ser ett slut! Är riktigt nöjd, känns som att jag tillverkat en egen mattehandbok för förskollärare, kanske kan sälja den ;) Nej, men ska be moster kika i den i alla fall och se om hon vill sprida vidare några idéer till deras förskola :)

Sugen på att skriva examensarbete i Sydafrika har jag blivit det senaste också! Vi fick info om det i måndags och vi är ett gäng som inte kan släppa det, vilken chans! Hoppas de bestämmer sig för det så kanske jag också vågar åka! ;)

        Min otroligt taggade faddergrupp i lördags i väntan på lekar ;)
På väg hem från campus vid 6-tiden på söndagsmorgonen. Stackars som fick städa upp efter grisiga studenter...
Jag bjöd på uppskattad nattamat/frukost innan vi la oss ;)
Kapten Krok och en Stinis-piraten under Lilla bokbryggan!
Den här filuren ska vi hälsa på idag! :D 
 
Ha en bra helg alla! :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Mariélle

Åh, vad mysigt ni verkar ha det - och roliga projekt i skolan! :D Jämfört med mig... hehe ;)
Sydafrika låter spännande - du får berätta mer sen! :D
kram, saknar dig min fina vän <3

2013-05-27 @ 14:47:32
URL: http://medeia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0