Kul jul, nej påsk!

Glad påsk!

Nu har jag varit hos familjen i några dagar, eller har väl mest vart iväg på andra upptåg ;) Men i fredags åt vi i alla fall lite påskmat här och på kvällen träffade jag AnneLinn :) Igår kom mormor och morfar och fikade innan jag skulle åka iväg till Götet med Johanna :) Det var världens härligaste påskafton! Först träffade vi några av Johannas roliga kompisar från sydligaste Sverige över en fika i Nordstan, åkte hem till Johanna. Där tog vi det riktigt lugnt! Samtidigt som vi lagade god mat och förfestade då ;) Men vi hade verkligen ingen brådska, nattklubbarna i Göteborg stänger ju vid 5 liksom! :P Så vid ett på natten åkte vi in och mötte upp en gammal klasskompis och hans kompisar på en pub, drack, skrattade och snackade innan vi gick till nästa pub :) Vi konstaterade att tiden gick väldigt fort det sista men insåg senare att det ju ändrades till sommartid under natten så vi var ute en timma mindre än vi trodde, haha! :P Efter en spännande taxifärd med persiskt dunkadunka kom vi hem till ena killen och efterfestade en sväng innan jag och Johanna gick till henne klockan 7 på morgonen i morgonsolen och sov i några timmar. Idag var en seg dag som avslutade med en tur på stan och uteserveringspremiär innan vi åkte hem :) En toppen påskhelg med bästis! :) <3

Nu ska jag sova ikapp, godnatt! ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

Det låter som en riktigt rolig helg! :D

Svar: Det var det! :D
Ida

2013-04-01 @ 12:30:11
URL: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0