Because of you-ou-u-ou-u

Jag kan inte vara en regelbunden bloggare verkar det som och ni får helt enkelt hålla tillgodo med det och bli glada när det väl dyker upp ett inlägg ;)
 
Sen sist har vi börjat med svenska-kurs i skolan, som är rolig och givande trots att vi har en lärare med världens tråkigaste röst (hon är från gnällbältet) men är mycket bra ändå som tur är ;) I förra veckan fick jag reda på matematikhemtentan vi hade och det resulterade i ett VG! :D Härligt eftersom jag inte minns sist jag fick det betyget på universitetet :) 
 
Förra helgen när Andra chansen var i Karlstad så gick jag, Kristin och Johanna på det och var jättenöjda! Alla låtar blir ju mycket bättre live och med den stämning som byggs upp av programledarna och allt folket, jätteroligt! :D Kul att vi fick se Robin, vinnaren av rubbet, live också! :) Efteråt lämnade vi fjäderboorna hemma hos Kristin och fortsatte dansa till schlagermusik på Tempel :)
Dagen innan var jag och Kristin på Båten och såg när Thomas Stenström spelade, vilket även det var himla lyckat! Thomas var toppenbra som vanligt och sen droppade Mello-stjärnorna in en efter en och stämningen höjdes därinne. Kristin fotades med Mattias Andreasson och jag blev alldeles till mig när Danny steg in genom dörren, men blev helt starstruck och vågade inte göra mer än att smygfilma på avstånd och dreggla över honom när han stod nära oss i baren, feg som jag är... :P 
 
Förra veckan bestod av plugg, filmkväll, faddermöte, box på Kauif med några klassisar, onsdagsklubb där vi såg på Smala Sussie, jobb, Raw comedy club och en helg hemma hos familjen :) Riktigt bra vecka! 
 
 
Idag fixade jag i ordning här hemma, tvättade, handlade och diskade, innan jag skulle till uni 2 timmar på eftermiddagen för skrivdans! Alla hade nog olika förväntningar på vad det skulle vara med det var inte så mycket dans som man kunde tro, men kul ändå :P 
 
Nu hade jag tänkt plugga men fann ingen motivation så blev därför jag kände för att skriva blogg istället :P Får se om jag hittar lite motivation innan träningen strax... Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh så roligt vi hade förra helgen! Jag längtar redan till nästa gång vi ska se mellon live, nästa år :D Längtar till den 5 april också :P

Svar: JA, det var verkligen inte sista gången vi såg Mellon live! :D Hehe, jag med! :D
Ida

2013-03-12 @ 21:15:29
URL: http://piiiiinklady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0