Borttappad röst

Hatar att vara sjuk! Ska ju ha semester nu! Är väl i och för sig enda chansen för mig att vara stilla och vila om man anser att det är semester :P Hade jag vart frisk hade jag vart ute och gjort saker i solskenet, men nu är jag istället i soffan i källaren och kollar serier och läser bloggar. Kollar serier gör jag ju aldrig i Karlstad för jag har för långsamt internet, så passar på att göra det här med familjens nät :P Ska ta ikapp Glee, Grey´s anatomy och Vampire diaries i sommar har jag tänkt :)

Någon som har tips på bra sida där man kan streama serier gratis förresten?

Hittade inte alla avsnitt på Swefilmer som jag tidigare blivit tipsad om så tips mottages gärna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0