Sleeping morning

Min jakt för att få ordning har gått riktigt bra och det ser till och med fint ut i skåpen! :D Har även gjort en bok där jag samlar recept som jag skrivit upp och klippt ut från tidningar, så nöjd även om det är mycket klipp och klistra kvar, limmet tog nämligen slut så när rycket kommit hindrades jag av det ;) Sen kommer det nog ta ett bra tag att få ordning på alla papper jag samlat på mig under utbildningen, så det drar jag mig för men, det blir ju bra när det är gjort :)
 
Idag tog jag en riktigt skön sovmorgon och mötte sen upp min inneboende för veckan, vi gick lite på stan med massa packning och flyttade sen in Carro hos mig ;) Ikväll ska hon ut på galej med de andra som tar examen snart så skickade iväg henne förut och fick träffa söta Hanna som hade en kula på magen som Carro fick skjuts av till stan, mys! :D Så jag har roat mig med att baka muffins och snart kommer Emma och Tommy över på filmkväll :) Får väl se om jag vaknar när Carro rumlar in genom dörren inatt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0