Ordning och reda!

Oj, vad effektiv jag är på morgonen måste jag säga! Hade tid på VC kl 8 och innan det slängde jag i två tvättmaskiner, och efter det korta besöket på VC hämtade jag tvätt och slängde in två nya :P Nu håller jag på att få ordning i mina garderober och skåp. Slänger bara in grejer, men nu när jag inte har något bättre för mig (hade sista stora examinationen för höstterminen igår) så kan jag äntligen få ordning på riktigt! Ska åka iväg med massa kläder som är fina, men som jag inte använder och lämna till någon insamlingsstation så någon som behöver dem bättre får användning av dem. Orkar inte sälja :P Så har jag tänkt få ordning bland recept och andra grejer som jag klippt ut ur tidningar med som bara ligger löst i ett skåp. För att inte tala om alla papper jag har från utbildningen! Måste skaffa pärmar, för jag vill inte slänga saker ifall man kan få användning för dem i ex-arbete osv. Frågan är var jag ska ha pärmarna :P

Någon som har tips på andra förvaringssätt?

Kanske jag kan köpa fina lådor som man kan ha framme, får fortsätta fundera lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0