Slapp fredag

Idag jag sovmorgon, ja ni som känner mig har rätt, den varade inte längre än till 9 ;) Sen tvättade jag, därefter begav jag mig till uni för att luncha med Stina och Sandra innan vi skulle ha föreläsning om matte och svenska ute på eftermiddagen :) Vi byggde is- och snöskulpturer, åkte pulka och bricka (!) och mätte vad man gled längst med. Dock lite orättvist eftersom det var träd och otäcka stubbar i vägen :P

Sen drog jag och tränade styrka och så nu är jag skakis i armarna, men det känns gött! ;) Sen tog jag en långdusch, åt pizzabit som var kvar sen igår, kollat på klipp och bara slappat under en filt i en hus med tända ljus! :) Nu äter jag kaksmulor och hejar på Stefan Holm i På spåret, slöare fredag kväll får man leta efter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0