Prinsessan Eva i nylackerade skor

Oj, vad denna sommar rusar iväg!!! Fattar inte var tiden flyter på fort! Hade tänkt förbereda mig mycket mer inför höstens äventyr med bland annat tre veckors praktik i Sydafrika! Men där har jag inte kommit långt vill jag lova :P Hoppas jag hinner med lite innan skolan och allt drar igång i alla fall, emellan jobb och annat som händer och sker!
 
Vad jag gjort annars i sommar kan ses i mitt sommaralbum på FB :P Men höjdpunkterna har varit midsommarhelgen, Håkans konserter, filmen och allt runtomkring, roadtrip med Johanna, att äta färska hallon från trädgården, promenader längs kanalen och helgen som var! <3
 
Då undrar ni förstås vad som hände i helgen?! Jo, Emma, Tommy och Kim, tre härliga prickar ifrån Skövde, kom och besökte metropolen Töreboda! På kvällen hade vi mysförfest under åskoväder, grillade kött i ugnen, gick ner på fest och hann nästan dit innan regnet kom igen! (Y) Dansade på Olstorp, åkte buss med alltför många Töreboiter (vi satt fyra pers i ett tvåsäte) åt smörgåstårta till nattamat, plastade in Kim (!) sov, åt frukost på altanen, agerade rörmokare, besökte måstena om man ska till Töreboda; Färjan Lina, äventyrsgolfen och åt hamburgare på Mandy's diner! Toppenhelg! :D 
 
Nu ska jag sova, ta igen sömnen som förlorats under helgen för att orka upp 05.30 ;) Men först ska jag lyssna några gånger till på uppsnärjd i det blå och Tro och tvivel av Håkan Hellström som jag fastnat för på nytt efter Känn ingen sorg, vilka fantastiska låtar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0