Mandy's monday

Idag jobbade jag dag och det går alltid så himla fort! Jag är med min brukare på daglig verksamhet med flera andra jättehärliga personer så det händer roliga saker och skrattas hela tiden. Sen gick sista timmarna extra långsamt för mamma skickade sms och berättade att min iPhone 5 kommit! Japp, nu ger jag upp min gamla tröga Sony Ericsson som bara hänger sig hela tiden och ska äntligen ta mig in i Apples underbara (?) värld! Besvikelsen som uppstod när det inte var något simkort med var en annan sak :P Men klistrat på plastfilm på skärmen och fått ett skal på posten har jag gjort idag så den ska vara redo att använda när kortet dyker upp! Jag tappade lådan det första jag gjorde när jag hämtade ut den på Ica så känns som mina förberedelser är nödvändiga..! ;)

Brorsan fyllde år idag så vi firade honom genom att gå och äta på Mandy's. Jag har gjort två besök där på två dagar, är jag stammis då?! ;) Gott var det! Jag åt hamburgare igår och idag testade jag BLT som också var supergod med en currymajonäs som pricken över i:et! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0