Tjääääna!

Idag hade vi matte, svenska och rytmik, en inspirerande praktisk föreläsning med en otroligt engagerad föreläsare! Vi fick bjuda på oss själva och se vårt eget och barnens lärande i aktiviteterna, mycket givande! :)

Efter detta lunchade jag med AnnaCarin och sen satt vi en stund i bibblan med Kristin. Innan jag kom på att jag borde åka till banken innan alla slutar sina jobb och det blir massa kö. Kristin skulle också dit så vi tog första bussen till stan. Överraskande nog tog allas ärenden inte alls lång tid och vi var klara på banken efter max en halvtimma, skräll! :) Jag fick en ny säkerhetsdosa gratis! Min gamla har vart spårlöst borta sen jag reste hit på annandag påsk! Var nästan säker på att få betala för att jag slarvat bort den, men jag övertygade henne nog med "jag mejlade t.o.m. Swebus och de hade inte hittat nån på bussen!" ;) Vi fixade lite fler ärenden på stan och sen åkte jag hem och lagade pannkakor med Carro :) Vilka vi såklart käkade på balkongen! ;D Sen tränade jag spinning med Emma och nu sitter jag här, trött, mätt och nyduschad :) Oj, vad mycket klockan är, får nog lägga mig! Jag ska ju jobba imorgon, hade typ glömt bort det! Haha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0