Team COOL!

Fadderhänget igår var riktigt kul trots att det inte blev som planerat. det var en timma där vi tävlade mot varandra i den nya faddergrupperna och det var blodigt allvar!! Vi körde trasan, apelsinbowling och en stafett där man skulle springa för en, sen springa tillbaka och hämta en andra person, som skulle bäras, så skulle de två bära den tredje osv. Jag var person nummer två och fick vara den bärande personen tillsammans med en till de följande tre lagmedlemmarna, vilket resulterade i att jag tappade sista personen :S Men det gick bra som tur var, vi var helt slut allihopa sen! Vilken pärs! :P Men trea kom mitt lag Cool till slut så vi är nöjda! :D 
 
Efteråt köpte vi med pizza och ät och förfestade hos mig innan vi gick till Vårfesten med alla i LÄSK :) Dans, drama, skratt och lite för fulla fulla människor sammanfattar en lyckad kväll! :D
 
Blev inte så bakis heller! Så Malin som sov över och skulle tom plugga efter den självklara sconesfrukosten! Mitt plugg blev dock stört av att en viss tjej i Singapore som jag inte pratat med på ett bra tag för att vi aldrig är inloggade samtidigt skrev, men det gjorde inte mig så mycket! :P Plugget kan jag ta imorgon! ;) Inte man har kontakt med andra sidan jorden liksom! :D 
 
Efter en lugn men mycket trevlig eftermiddag kväll med gott sällskap ska jag nu krypa till kojs och börja en ny skolvecka :) Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Becca

Var det någon som var för full? Det märkte aldrig jag! ;)

Svar: Va?! Vad konstigt att du inte såg det!! :O NOT! ;)
Ida

2013-04-14 @ 23:25:43
URL: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0