Schteeek!

Nu har jag tagit paus från min otroligt stekiga balkong! Klockan är snart halv tolv och termometern visar 19 grader, haha! Helt sjukt! I love it! ;) Blir nog lunch där snart innan jag ska iväg på föreläsning om bilderboksanalys. Vi kommer läsa litteraturvetenskap nu i två veckor och hade inttroduktion igår, och det verkar jätteintressant! :D Jag gillar ju böcker och att läsa och tror att analysera bilderböcker kommer bli riktigt roligt (säger jag nu i alla fall ;)) 
 
Vi hade träff med faddergruppen igår, var 7 av 11 där och vi som var där klickade och kom fram till bra grejer! :) Jag vet ju att nollningen alltid är sjukt rolig, men om man har en bra grupp underlättar det en del. Längtar redan till hösten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0