"Rimma på joo'la!"

Igår rullade jag, Stina, Malin och Kristin till skogarna utanför Arvika, där vår klassis Marie bor i ett rött hus med sin sambo! När vi lämnat grejerna tog vi en tur till Arvika hamn, åt glass på torget där vi mötte upp den andra personen vi känner ifrån Arvika, förra klasskompisen Jennie ;) Riktig sightseeing blev det både i staden och på vägen hem åkte vi och fick se var hälften av de senare festdeltagarna bor längs en annan skogsväg. De var väldigt populärt att köra och äga timmerbil märkte vi ;) Sofia och Johan dök upp och vi åt tacos med älgfärs, innan de andra festdeltagarna droppade in. Kvällen rullade på med ölspel, lite bugg, dålig countrymusik och Eddie Meduza, grov värmländska, killar som fick med sig tjejers jackor (bla min :P). Tur att han som tog min jacka var granne med Marie och inte fick med jackan, med mina hemnycklar (!), till Torsby där den andra jackan hamnade ;)

En gruvlitt bra kväll i Brunskö'! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0