Plugg och bästa Soran!

Vilken bra vecka! Ur pluggsynpunkt har den vart alldeles förvånansvärt bra och det är bara onsdag! ;) I måndags två föreläsningar, en inlämningsuppgift skriven och inlämnad samt att jag kom en bit med projektboken i matte (som är vårt största arbete och sträcker sig över hela terminen). Klapp på axeln till mig själv då! ;) Idag blev ett pluggbreak i form av standup med bästa Soran Ismail! Sveriges viktigaste komiker! Så klok och rolig! Han tog upp hen-debatten och förmodligen fick han i alla fall några som varit negativa till ordet att tänka om :)

Jag tränade powerstep och unnade mig en alldeles för stor hamburgertallrik på Bunkern med minsta och tröttaste onsdagsklubben - jag själv och Sussie! ;)

Underbara Håkan! Ännu ett fantastiskt album är släppt lagom för att bli våren och sommarens soundtrack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0