"I am the one and only!"

Peppande låt på styrkepasset förut som gjorde att jag klarade några fler lyft med tunga vikter, woho! :D Kände att det var kämpigt bla att tvätta håret och att hålla i telefonen när mamma ringde förut ;) Jag är himla nöjd över mitt jobb på passet idag i alla fall, till och med instruktören la märke till det! (A) Jag har vågat lägga på tyngre vikter det senaste och utmana mig själv lite mer. I alla fall sen en instruktör sa att i styrketräning ska man inte klara alla lyft med den vikten man har för att det ska ge något. Förut har jag alltid tagit vikter så jag vet att jag klarar hela låten, men nu är det andra bullar! ;) Jag skakar, kämpar, biter ihop och känner mig sjukt stolt som i alla fall klarar det mesta förutom sista refrängen men ändå ger mig den på att klara sista lyftet och gör det! Underbar känsla!! Jag hade huvudvärk sen igår men på nåt sätt försvann den efter träningen! Slutsats; jag mår inte bra av att inte träna (förra gången jag tränade var för en dryg vecka sen) ;D

Funderar på att strunta i helgens fester och träna istället... NOT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0