Flashforward

Jag har fått vårkänslor idag och satt och kollade igenom bilder från året som gått, och ler av allt roligt som hände förra sommaren och hur mycket som finns att se framemot nu när värmen börjar komma :)
 
 
Festivaler med bra väder! Putte-vädret, i alla fall onsdagen och torsdagen när jag var där, var vädret oslagbart! Nästan för varmt i och för sig, men det finns ju massa vatten att svalka sig med! ;) 
 
 
Töreboda bjöd inte på lika bra väder, men härlig musik och många roliga upplevelser blev det i alla fall! :D Nu glömde jag en bild av Olstorp men det får denna representera då! Törebodafestivalen kommer ju igen först år 2015 ;) Men Olstorp -sommarens dansställe - ska i alla fall besökas i sommar! :D
 
Göteborg! Skrattar så åt den här bilden! xD Nu när Johanna bor där kommer det bli många resor till min andra svenska favvostad (inget slår Solstaden <3) om jag får bestämma! :D 

Grillning med fina vänner är ett sommarmåste som nog kommer ske många gånger! :)
 
Nollningen som snart drar igång med fadderhäng, lekar, tävlingar och förberedelser inför hösten och min sista nollning! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilka härliga bilder!! :D Längtar massor till sommaren nu :D

Svar: Jag med! :D
Ida

2013-04-08 @ 21:41:05
URL: http://piiiiinklady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0