Bildregn

Eftersom det är lättare att skriva till bilder så tar jag hjälp av dem ;)
 
Förra onsdagen smällde jag i mig största hamburgertallriken ever, orkade inte ens hälften av pommes:en och nästan en fjärdedel av dem ville inte ligga kvar på tallriken, haha ;)
I helgen var jag hemma för att umgås med familjen, träffa lite släktingar, Johanna och gå på inflyttningsfest. Samt att vi på söndagen begravde Ladie i trädgården <3 Nu har vi bara den busiga skönheten Bella kvar <3
 
På eftermiddagen fick jag åka med bästa Tommy och Emma upp till Värmland igen och efter lite välbehövlig handling unnade vi oss en glass i solen :D
När jag packat upp lite fick det bli en kvällspromenad med Lina :)
 Gårdagen bestod av plugg och föreläsning med en fantastisk dramalärare som kunde berätta så bra att jag tror alla som var där satt med öppna munnar likt barnen på förskolan när hon berättade sagor ;) Emellan det köpte jag, Stina och Sofia glass och åt i solen! Det får inte bli en vana att köpa glass varje gång det är sol, alltså, känner att det finns en liten risk! ;) Förresten! Min favvo Solero Exotic är tillbaka, så god! :D 
Idag såg jag första dansföreställningen på länge. Det var studenterna som läst dans ett år och studenter på ett danslärarprogram för lågstadiet. Grymma var de bägge två grupperna! De första hade en cool show med snygg dans medan danslärarna visade olika nummer på tema utanförskap, nyfikenhet, att känna sig osynlig mm. Hade jag läst till lågstadielärare hade jag lätt gått den när jag vart klar eller jobbat några år! Vad mycket man kan förklara med dans och kroppspråk som kan vara svårt att förmedla genoom talade ord! Mycket användbart tror jag! Och så får man träna dans flera gånger i veckan! :D Får fundera på den senare ändå tror jag ;)
 
Nu sitter jag och gäspar, får nog bli sängen snart och hoppas jag är pigg och kry för att upptäcka Maries hemmiljö i skogen utanför Arvika imorgon! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0