Annars då?

Nu är mina tårkanaler tömda efter förra blogginlägget. Men skönt att skriva av sig. Annars bestod helgen av besök från Johanna till i förmiddags. I fredags kom hon upp och hade med sig Julia, så gick vi på stan innan vi åkte hem och laddade för fest :) Det var knappt så vi kunde slita oss från min soliga balkong, jo när Sussie kom och skrämde bort solen, då kunde vi gå in och fixa oss ;) Sen bar det iväg till campus där vi festade med många roliga människor till in på småtimmarna. Väldigt lyckad kväll! :D Som väntat i och för sig ;) Dagen efter var otroligt seg och först efter dusch och pizza på eftermiddagen lyckades jag och Johanna piggna till så pass att vi tog oss till Stina på födelsedagsfest! :) Jättetrevlig kväll med nya och gamla bekantskaper, musikquiz, en spännande garderob och ett draget födelsedagsbarn! ;) 
 
Eftersom vi tyckte vi hade druckit tillräckligt på fredagen körde vi båda nyktert och somnade gott och vaknade utvilade idag. Var ute på en härligt solig promenad och gungade på en lekplats på Frödingshöjd innan Johannas ressällskap kom till mig och de åkte hem. Alltid kul med västgöttebesök! ;)
 
Resten av dagen var jag på stan en kortis med Emma och Tommy, hängde hos Lina med några trevliga människor och har städat och fixat inför en ny vecka här hemma. Imorgon blir det föreläsning så nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen och läsa lite innan jag somnar. 
 
Sleeeeeeep tiiight!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahah, vilken helg! Jag ler fortfarande när jag får små flashbacks från fredagskvällen :) Härlig helg! :D

Svar: Jag med! :D Du får komma på nästa campusfest och skaffa fler flashbacks ;)
Ida

2013-04-08 @ 21:51:58
URL: http://piiiiinklady.blogg.se
Postat av: Johanna

Svar från min blogg.
Haha, jag lyckades lura in typ 20st okända människor i duschen när vi var många som behövde kissa samtidigt. Jag sa att det var jättebra att stå där inne och vänta, och när vi väl stod i duschen så startade jag den ;D Minns inte riktigt vilka jag lurade in där, men vet att han Jacob(i jeans) var med två gånger :) Otippat nog vad aldrig Oskar med in i duschen(vad jag minns iaf, haha) ;P

Svar: Du är så busig! ;) Du gjorde det fler ggr alltså?! Haha, galet! xD
Ida

2013-04-09 @ 11:51:11
URL: http://piiiiinklady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0