I work out

Träningen har jag också kommit igång med, så jäkla gött! Förra veckan testade jag Livskraft gratis 4 ggr eftersom de firade 1 år, med bland annat grymt rolig zumba och obekväm sh'bam-dans då vi skulle "dansa sexigt för den snygga killen". Men idag var det powerstep på KAUIF, roligt och grymt svettigt! Stina och Emma blev inte heller bortskrämda trots jobbig träning så nu är vi ett litet gäng som kan gå och träna ihop! Jag har inga problem med att ta mig till träningslokalen ensam men självklart är det roligare att ha någon att dela upplevlsen med! :D Imorgon hörde jag det ryktas om Friskis, varför bara träna på ett ställe, haha?! ;-)
 
Undra hur länge jag kan hålla i att träna 5 dagar i veckan, som förra veckan :-P Så länge jag tycker det är kul, såklart! För det tycker jag verkligen! En sån kick jag får i träningslokalen, att klara lyfta lite mer vikt, stå hela låten ut i plankan eller göra det svåra alternativet på stepbrädan, utveckling är verkligen motiverande! Att jag mår sjukt bra och är stolt över mig själv gör det inte heller svårt att ta sig tid att träna! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0