Hektisk helg men lugn söndagkväll

Vilken helg! Orangefest på Tempel i fredags, vilket innebar mycket intagen alkohol och sjukt varm dans tillsammans med alla andra studenter. Solig (!) brännboll i på lördagen, tänkte vara med och spela men nöjde mig åt att se och heja på, var ju tvungen att låta nollorna spela, säger vi ;) Hem och äta och sova lite, sen vandring med LÄSK från stan till campus från 22-00. Efter det laddade Kamera krew upp med varma mackor och gangnam style-dans innan Last man standing. Från 02-06 var vi vakna, mös till gitarrspel, dansade häcken av oss och puttade på nollorna för att de skulle hålla sig vakna. Vid två idag vaknade jag, rätt utvilad ändå, men med halsont och täppt näsa... Så har inte blivit många knop gjorda. Soffläge med en film på eller kurslitteratur i handen. Och eftersom favvoprogrammet So you think you can dance bytt sändningstid, från tisdag till söndag (vilket jag är väldigt tacksam för då jag inte kan spela in här och jag ofta är upptagen på tisdagar nu) kunde jag njuta av vacker dans tidigare ikväll! :D Programmet var idag tillägnat Mia Michaels, en av det duktigaste koreograferna i serien, som gjort hur många minnesvärda danser som helst! Och idag gjorde paren om 7 av koreografierna, me like!
 
Två av mina favoritkoreografier i SYTYCD historia visades igen ikväll. "Addiction" i ny tappning av Lindsay och Cole.
 
 "Dörrnumret" gjordes också om men där är Katee och Twitch fortfarande oslagbara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0