Dansa dansa, glänsa glänsa

Hade glömt hur kul det var att ha fler besökare på bloggen än fyra, nu måste jag nog hålla i det här och blogga lite oftare! ;)

Idag hade vi en riktigt rolig föreläsning i skolan, närmare bestämt i salen Ägget. Är alltid lika speciellt att vara i universitetets äggformade svävande sal! :D Att vi sjöng, lekte och blev inspirerade av varandra var pricken över i:et! Efter det lunchade jag med Lina och vi chillade i en soffa lite för länge ;) Nej, det var grymt trevligt och kände att vi inte hade något bråskande plugg att göra så det kändes asbra att bara sitta där och snacka! Är du avundsjuk på mina skoldagar Johanna?! ;)

Jag vill komma igång med uppgiften som ska in nästa vecka, men där ska vi utgå från en händelse med barn man varit med om så plugget blir att leta i minnet efter en sådan :) Sen blir det promenad med Emma och veckans höjdpunkt, JAZZDANS!

Ha en bra kväll för det ska jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Me like the nya bloggtempo! ;)

Svar: Heja mig! Bra att du peppar mig så jag ska försöka hålla i ännu lättare ;)
Ida

2012-10-15 @ 19:42:10
URL: http://thebecca.blogg.se
Postat av: Johanna

Hm, nädå inte alls! Jag förstår att du tycker det är tråkit med all fritid du har hela tiden... Fuskis! ;)

Svar: Haha, det underbara studentlivet! ;)
Ida

2012-10-16 @ 13:49:57
URL: http://piiiiinklady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0