Plötslig sunrise

Har varit inne och pluggat hela dagen idag för vädret har ju inte peppat en att gå ut direkt. Tur att jag fick en kort blöt promenad med Malin i regnet tidigare idag för hon skulle få tillbaka sin film i alla fall så jag fått lite frisk luft :P Jag sitter här och pluggar och har den mittersta rullgardinen uppdragen och för en liten stund sen märker jag att det blev jätteljust på två sek! Solen tittar fram! :D Najs det! 
 
Blir i alla fall en lite utevistelse på vägen till KAUIF när jag ska träna powerstep. Såg att min granne får hoppa in och ta det passet och hör honom spela musik nu, så gissar på att han övar på stegen ;) Får se om jag känner igen låtarna sen, haha!
 
Biotips! Kan verkligen rekommendera filmen Ted, såg den igår och skrattade hela filmen igenom! Handlar om en kille vars bästa vän är en levande teddybjörn ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag såg Ted i söndags, så jädra rolig! xD

Svar: Verkligen helt galet rolig, underbart med såna filmer! xD
Ida

2012-10-17 @ 22:38:32
URL: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0