"Jag är inte full jag är bara glad"

Idag sov jag ut (självklart inte längre än till 9 :P) efter en sjukt rolig fest och utgång igår! Har träningsvärk i magen efter alla skratt!!! :D Sitter och skrattar för mig själv här när jag tänker tillbaka på allt kul som hände och speciellt alla påhitt och uttryck tequila-drickaren kom med! :P Det bästa var när hen försökte få ut jackan ur garderoben genom att visa spotify för vakterna! xD
Jag höll mig borta från Tequila så mår hyfsat bra idag, sitter och pluggar och vill bara ha arbetet klart så jag kan ta helg, men vi får väl se när jag lyckas med det ;)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hahaha, ska jag känna mig träffad? ;)

Svar: Känns det igen menar du?! ;)
Ida

2012-10-26 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0