Paus i bloggbrejk från Lule!

Ser ut på statistiken som jag haft ett bloggbrejk, var ju inte meningen! :P Det har vart mycket under ett tag så får skylla på det ;-)
Just nu sitter jag på Luleå tekniska universitet och sällskapar med Mariélle-stackarn som har massa plugg att göra. Fast snart ska vi fara hem och fredagsmysa! :D Jag är som sagt i Lule och hälsar på min saknade vän! Kom hit igår morse efter att ha suttit på nattåget i 14 timmar (!). Gick förvånansvärt smidigt faktiskt, blev road av musik, sms från fina vänner och så lyckades jag sova i etapper ;) Var något seg igår kan jag säga! Men idag är det mycket bättre :) Har aldrig sovit så skönt som i Mariélles tältsäng inatt(om man jämför med natten innan i ett tågsäte)!

På lördag kväll när jag åker hem kan jag nästan lova ett blogginlägg till :) Trevlig helg!
Kul med plugg på LTU ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0