Mjuka pepparkakor

Jag fick ett ordentligt pluggryck EFTER skolan idag, är riktigt impad av mig själv! Jag skrev nästan klart hela analysdelen som är den största delen av arbetet, så nu är bara diskussion kvar som förhoppningsvis ska gå ganska lätt att göra :D Hoppas, hoppas jag kan fixa det imorgon bitti och sen bara kunna fixa allt här och ladda upp inför fest och utgång på kvällen! :D 
 
Ikväll var det onsdagsklubben och jag, Carro, Matilda och Sussie bakade pepparkakor av deg som luktade mjuk pepparkaka. När plåtarna varit i ugnen och kakorna svalnat var de mjuka, coincidence?! Himla mysigt var det i alla fall! :) Att jag fick ont i magen av all pepparkaksdeg var lätt värt det ;)
 
Nu ska jag förbereda inför morgondagen tills jag somnar sen blir det full rulle hela helgen! :) Födelsedag, firande x 3, första advent och julskyltning! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0