Kanonhelg!

Så har ännu en toppenhelg passerat! I fredags var Emma och Tommy här och vi gjorde bakpotatis och såg på film, mys! :) I lördags gick jag och Emma på en lååång men rolig shoppingtur och jag lyckades fynda för en gångs skull! Två fina toppar som kostade 50 kr vardera! På kvällen blev jag bjuden på smarrig mat av Mackan och vi gick på en rolig fest där jag ägde på Svälta räv, mohaha! ;) Idag har jag rensat garderoben och hittat kläder från förra hösten och våren som jag vill använda mer! Härligt när det händer, istället för att köpa nytt kan jag använda det jag har :) Efter att ha fixat här hemma och pluggat mycket mindre än jag tänkt (!) åkte jag in till stan med Axel-Carro (höhö!) och vi tog långpromenad och hade tjejsnack med tillhörande chai latte på Espresso House. Sen tog jag och Kristin oss till Malin som bjöd på lyxig söndagsmiddag och vi såg på Solsidan och film :) Helgen kunde knappt inte slutat bättre!

Imorgon har jag eget plugg på förmiddagen och kursstart på eftermiddagen. Sen blir det en efterlängtad fika med Becca :D Jazzdansen på kvällen given, mycket bra start på veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0