Fulla muggar

Nej, nu börjar jag hamnar efter rejält i bloggandet igen! Dåligt av mig! Får skylla på att det hänt så mycket annat på sistone och att jag börjat instagramma, twittra och spela Rumble istället ;)
Men jag kan tala om att jag har varit med om årets bästa vecka hittills! Förra veckan kom nämligen Mariélle ner till oss i sydsverige och bodde hos mig måndag-fredag. Vi hade hur mysigt som helst men massa catch up-snack, promenader och spelkvällar! Trevligt värre! Lördagen bestod av fadderhäng, vilket betydde att vi lärde känna den nya faddergruppen bättre, när vi lekte och tävlade tillsammans! Det var så grymt kul! Toppenväder och fina människor blandat med knasiga lekar kan inte sluta med annat än mycket skratt och en bra känsla i kroppen! Ser framemot alla andra fadderaktiviteter och i höst - nollningen! :D
På söndagen åkte jag småseg på ett varmt tåg hem till familjen, snackade med dem och hade kalas för pappa som fyllde 49! Runt 25 pers var vi så var supertrevligt att träffa större delen av släkten igen! :D Senare på kvällen kom Sara, Johanna och Emelie och hämtade upp mig och vi åkte tillbaka till Karlstad för att fira valborg där! :D Det var frukost på balkongen, snabbkik i affärer, valborgståg genom staden med massa studenter, valborgsfirande på Gubbholmen med ännu fler studenter och folk, mellanfest hos mig och sen dans på Score! Som sagt bra väder och fina vänner är en oslagbar kombination! <3 Efter den grymma veckan (+1 dag) känns det som att inte mycket kan slå det! Men fortsättningsvis i maj och hela sommaren finns det många flera chanser! :D Love my life!
Hela den här dagen har spenderats på Boda borg med några från klassen, vilket var grymt kul! Men jobbigt! :P Så nu ska jag chilla järnet i soffan resten av kvällen! Blev mer träning och städning innan duschen förut så jag känner att jag verkligen är värd det! ;)
Måns i Robins nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0