Sommartider hej, hej

Så har ännu en vecka gått förbi, och en riktigt solig vecka har det varit, hur underbart som helst! Den har bestått av plugg, picknick med grill och Med andra ord i gräset med Hanna, AnneLinn, Carro, Emma och Erika, volleyboll med LÄSKare, fadderutbildning, häng på Vårdcentralen, gympa utomhus, Eurovisionhejande med Becca, Stina, Monika och Daniel, fadderhäng med mååånga, sittning, sol och idag året första dopp med Malin och Sussie! En mycket bra vecka enligt mig! :D
Soliga brudar! Emma, Hanna och AnneLinn
Erika och Carro
Årets första mjukglass!
Sandiga fötter efter årets första dopp! En helt underbar dag hade jag i Mariebergsskogen med Sussie och Malin, vi köpte med kycklingkebabsallad och bara slappade och njöt, solen sken, men det fläktade så var helt perfekt värme! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en toppenvecka! Jag blir ju fett avundsjuk när jag läser.. :( Jag vill också leva sådär chilligt studentliv :D

2012-05-30 @ 23:36:33
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0