Spontant

Det var den dagen det. Först plugg, sen tränade styrka på första gången på ett tag och märker för varje gång att jag är för feg och kan lägga på mer vikter än vad jag tror. Fast det har sitt pris, var kämpigt att duscha håret efter ;) Efter en av mitt livs snabbaste dusch skyndade jag mig ner till Bunkern för att möta några andra LÄSKare och spela brännboll och grilla med dem. Riktigt trevligt var det och vi fick bara några regnstänk på oss :) Blev förvånad över mig själv när jag lyckades skjuta iväg bollen riktigt långt också! :) Fast måste träna mer på att kasta långt, haha! Sen hängde jag med gänget till Em på lite fest och eftersom jag inte hade något annat än vatten att dricka blev jag bjuden, mohaha! Gratis är gott! :P Men hade ju inga saker med mig sen så gick hem och kollade Big brother i stället för att gå ut med dem, garvar som bare den åt alla "Freeze" och "Release"-grejer, måste vara den roligaste veckan i huset! :P
På festen hade jag lyckats ändra mitt tangentbord på mobilen till albanskt istället för svenskt! Inte konsigt att ord som Jag blev "kah" och Tror blev "rifftif" och lsofkek och allt var det var när jag skrev till Malin :P Det livade upp min ensamma promenad kan jag säga! :P Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen, ska kolla in campusfesten!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0