Senaste tiden i bilder

Bilder till föregående inlägg:
Fina Mariélle in action med att fota vårtecken, något som inte kommit till hennes hemtrakter än!


Underbar frukostbuffé innan jag, Kristin och Malin vinkade Mariélle hejdå vid tåget :)


Äntligen fick overallen tas på igen! Yihooo! ;)


LÄSK in action!


Mitt lag värmer upp inför "Kortleken" eller "Suck & blow" :P


Världsmästare (?) i Funny bunny; Jesper! Han kunde stoppa in hela 38 marschmallows i munnen och fortfarande säga "Funny bunny"!!! Magiskt!


Scrambled eggs på stekbalkongen med fina flickor, underbart! Är överlycklig över att vi fick plats fyra stycken vid mitt lilla bord! :D


LÄSK sjungande och dansade genom centrum på valborgsmässoafton!


Vi lyssnade på Studentkörerna när de sjöng in våren på torget!


Häng med härligt folk på Gubbholmen! (Enda bilden jag har därifrån, så kände att jag var tvungen att lägga upp den även om den är suddig ;))


Grymma tjejer klarade hela svampen!


Sen måste jag avsluta med en bild på den här fina lilla godingen som var med på vår redovisning i torsdag och gjorde ett grymt jobb - smartare unge får man leta efter - snart 3 månader och redan universitetsstudent ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0