Segis

Fattar inte varför jag alltid ska ta så lång tid på mig att skriva arbeten. Tidigare har jag kanske börjat senare med det och då är det inte konstigt att jag får sitta precis innan inlämning. Men den här gången var jag verkligen ute i god tid, men trots det så sitter jag ändå till sista dagen, så töligt. Särskilt när jag kunde fått jobba med små söta barn om jag hade vart klar...
Anledningen kan ju också vara att det här är lite mer avancerat än tidigare arbeten. Men ska skriva vetenskapligt och det är typ en början på examensarbetet. Kan ju säga att jag inte längtar till sista terminen då vi ska skriva det på riktigt, men å andra sidan är det skönt att få öva sig i den här kursen så man inte blir görstressad senare.
Nepp, nu ska jag fortsätta skriva så jag blir ganska klar och nöjd imorgon i alla fall, så den kan lämnas till opponenten på fredag! Wish me luck! :*
Från ett par veckor sen när KAU bråkade med mig och jag letade efter härliga vetenskapliga artiklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0