Campusfesten

Jahapp, campusfest var ju en hit! :) Kortspel, häng med massa "sköööningar", Disney-musik, pizza, dansgolv på asfalt, kundvagnsrace, poliser, pingpong och grymt rolig efterfest (som vi verkade va ensamma om att ha, de enda som orkade med det efter en hel dags festande?! ;)) Sammanfattningsvis en sjukt kul lördag! :)
I år brändes inga soffor men eld fanns det ändå...

Träffade min finska granne som gick runt och drack ur största burken jag sett!

Sjukt kul efterfest med massa dans och musik!

Jag, Sussie, Tessan och Robin hängde på låset till pizzerian förut och jag insåg att jag nog var deras sista kund igår och deras första idag, tror de kände igen mig :P Nu får det bli träning hela veckan lång för att träna bort all pizza! Men idag är det chill som står på schemat, får se om jag kan skriva lite på arbetet också.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sussie

WOOOH! :d jag snor dansbilden :P



tessan och jag såg rester efter en brasa där dansgolvet hade varit när vi gick till bussen :O

2012-05-20 @ 19:46:15
Postat av: Ida

Gört! ;)



Oj, då måste de ha eldat det när musiken slutat då, annars vore det farligt :P

2012-05-21 @ 08:04:54
URL: http://iiidapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0