Go helg

En go helg har det varit (och är nog fortfarande i några timmar till) Igår åkte jag till Skövde med bror min för han skulle plugga på högskolan. Under de fyra timmarna gjorde jag stan flera gånger om nästan! :P Oj, vad jag gjorde av med pengar! Men en ny vårgarderob fick jag också, härligt! Nej, nu låter det som jag köpte allt möjligt i klädväg och det är inte sant! :P Jag köpte ett par leggings och två par byxor (!) Byxor vet jag inte när jag använde sist, för jag har ju levt i sköna plagget leggings.. Men nu ska jag lära mig använda byxor igen med hjälp av ett par mörkblå chinos och sådana där svarta med dragkedja i bak från Vero Moda som alla har ;) Sen köpte jag en randig tröja på Gina och en söt top med prickar och volang från Vero Moda. En sjal som jag tittat på jättelänge från MQ som jag hade turen att få rabatt på :D Ett par vita skor blev det också, nagellack, och annat smått och gott :)
Använde chinosen, den randiga tröjan och skorna idag för jag fick vårkänslor när jag skulle kolla på Ebbas innebandymatch. De förlorade matchen men det gjorde inte så mycket för de hade redan vunnit serien i alla fall :D Men de spelade riktigt bra och blev firade efteråt med konfetti i luften, guldkronor på huvudet och glass i handen ;)
Alla de glada Halna BK-tjejerna! :)

Efter att familjen avnjutit en lyxig söndagsmiddag, bestående av kotletter, rotfrukter i ugnen och fetaostcreme och till efterrätt vitchokladpannacotta med passionsfrukt tog jag, bror, mamma och hundarna en skön promenad i skogen - underbar söndag!
Mina godingar <3

Nu ska jag förbereda lite inför imorgon då jag ska dansa lite med de små kidsen. Får se om de går med på att dansa till något annat än Manboy... ;) Sen ikväll ska jag sitta klistrad framför Så ska det låta, Dannyboy är med där, yeay på det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0