Tjohej!

Nu är jag på hemmaplan och har praktik i några veckor. Saknar redan min lägenhet! Haha, det är illa att göra efter bara fem dagar hos familjen! :P Jag gillar min familj och sällskapet, men åh, vad underbart det är att bo själv när jag är så van vid det! Men jag ska nog vänja mig vid det här också snart hoppas jag ;) Sedan hade vi ju ännu mer folk i huset i helgen då vi var "barnvakt" åt mina två yngsta kusiner när deras föräldrar var på galej i huvudstaden fredag till söndag. Så då bodde två till i mitt rum, så inte konstigt jag ville vara ifred efter det kanske, haha! :P Nu sitter jag och kikar lite på mina uppgifter under VFU:n medan jag väntar på att kolla Filip och Fredrik och sen läggdags! Imorgon blir det förskolan 8-16 och sen träning med Johanna! :D Skojigt!
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får komma och bo hos mig i min lägenhet om du vill, du är så välkommen! :D <3

2012-03-13 @ 09:49:06
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0