Detta har hänt

Jag blev till slut klar med arbetet, eller klart för opponering i alla fall. På torsdagen tränade jag sista passet på KAUIF för terminen, gick på klassens sista fest innan vi delas upp i förskollärare och grundskollärare till hösten och några av oss gick ut och dansade på Tempels sista studenttorsdag innan sommaren! Känns som att mycket tar slut nu? Sorgligt!
I lördags firades världens bästa Johanna och vi dansade till rockabilly på Olstorp, var galet roligt som väntat!
I tisdags hade vi sista seminariet som kändes bra och var riktigt trevligt! Nästan hela studiegruppen avslutade med en fika på samma ställe där vi startade i höstas, utan att vi var medvetna om det när sittplatsen valdes :P De blev många kramar och avsked med fina vänner, kommer sakna alla under sommaren, men träffar förhoppningsvis många av dem både under och efter sommaren :)
Efteråt gick jag och Sussie på stan och testade äventyret att gå danspromenad (förklarar mer en annan gång för er som är nyfikna :P) Sen käkade vi Subway, sprang på Gabbi och Malin och tog med dem till Sandgrundsudden och träffade Gladiatorer samt kollade på spexarna i Starboys, underbara är dem! :D
I onsdags sa jag hejdå till lägenheten och Karlstad för ett litet tag, glassade med kusinerna som fjortisarna på Törets torg (vi var lite coolare ;)) och körde maratonzumba, två timmar klarade jag att zumba i sträck, görkul men ack så jobbigt! Idag har jag jobbat på förskolan och kollat på fotboll. Har dock inte blivit nåt pluggat då en jobbig huvudvärk dök upp, men är borta nu så får se om jag kör en sen pluggkväll som i måndags (satt uppe till halv två, inte ALLS likt mig) eller om det blir imorgon förmiddag. Sen måste jag bli klar med de jag ska ändra från opponeringen och skriva klart oppositionstexten. För imorgon ska vi fira kusinen som tar studenten och det ståhejet drar igång vid 14 i stan så då är min deadline, helst lite före så jag hinner fixa mig lite också ;)
Fattar inte att jag alltid måste skriva så långt, men nästa gång kanske jag bara tar med massa bilder för att väga upp texten, har tagit massa bilder med min nya kamera som är till för att visas upp! Kommer förmodligen att bli en del bilder imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0