BusBella

Det gick inte så bra för Sverige igår, vi får väl hoppas de lyckas bättre mot de andra två lagen som ska vara ännu bättre... Men verkar ju vara underdogsens EM så kan ju hoppas på att mirakel sker på fredag :) Dagen startade med en promenix med hundarna och nu fixar jag bara vid datorn. Den känns fortfarande väldigt bra! :D
Ikväll blir det att träna puls utomhus med Friskis om vädret tillåter, men ser ut att blir upphåll i alla fall.

Bjuder på två av alla roliga bilder som finns på Bella. Hon är så himla rolig hela tiden! :P När jag busade med henne i trädgården häromdagen, jag kastar en boll, hon jagar den, tar den och bär iväg med den i munnen så att jag inte ska kunna ta den. Hon tycker hon är jättesmart och gömmer sig i den här rabatten och tror att jag inte ska nå henne, så ser hon helt oskydig ut, så knäpp är hon! :P


Eftersom vi har en grind vid uppfarten så hundarna ska kunna gå lösa på hela framsidan och hundarna ofta är ute när man kommer med bilen så har min bror kommit på att de kan hoppa in i bilen så man inte riskerar att köra på dem när man ska in i garaget. Det resulterade i den här synen när jag öppnat grinden och skulle sätta mig i bilen en dag, haha!


Bella ger en många skratt om dagen alltså! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0