Lycka!

Nu är jag med fungerande dator! Åh, vad underbart det är att kunna se på filmklipp, chatta och köra Spotify utan att datorn slocknar! :D Den här orkar till och med att ha igång alla de programmen SAMTIDIGT! Så det är med ren och skär glädje jag bytte ut min gamla dator och köpte en ny för lite av det jag fick tillbaka på skatten. Japp, de pengarna kom väldigt lägligt! ;) En HP blev det. Min datorexpert till bror hjälpte mig att kolla ut en igår och samma modell föreslog mannen vi fick hjälp av på Siba, så känns som att jag valt rätt dator ;)

Nu har jag lyckats få in bilder också så kan bli några upplagda här senare om jag tröttnar på fotbollen. Har redan tröttnat de två dagar det har gått och familjen velat se på det, men nu är det ju Sverige så måste ge det en chans ;)

Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0