Kräfta

Oj, vilken varm dag det blev, har fått fina röda axlar idag. Samma hände igår. Vad hände med "jag är så duktig som smörjer in mig" som jag var förra få dagarna när solen var framme. Får börja med det imorgon igen. Då ska det visst bli fint väder igen. Man får ta vara på de får dagar som blir varma verkar det som nu. Imorgon ska jag hänga i stan ett tag. Jag till optikern på synundersökning och så har mamma lovat att jag ska få nya glasögon (A) De jag har är många år gamla, för små och helt krokiga för de blivit suttna på... :P Välbehövligt, men eftersom jag mest använt linser har jag inte tyckt det behövts. Men förhoppningsvis börjar jag använda glasisar mer om jag har ett par jag gillar vilket vore bra för ögonen eftersom jag inte ska ha dem riktigt så mycket som jag har dem.

Sen får jag finbesök för Sussie kommer hit till landet och firar midsommar med mig :D Tur hon ställer upp när alla andra jobbar vilket jag inte gör för en gångs skull. Blir första midsommaraftonen som jag firar på fyra år, mindre pengar men mer kul kommer det bli! :D

Nu ska jag lägga mig och hoppas att inte brännan är för jobbig utan att jag somnar gott... Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0