VI drar till fjällen

Morgonstund har guld i mun! Visst att jag är en morgonpigg människa men igår måste jag ha tänkt fel när jag ställde klockan. Gick upp sex och åt frukost och fixade mig, sen när jag är klar är klockan bara 06.59, alltså en och en halv timma kvar till jag börjar skolan, värt! Nu kunde jag sovit lite till... Men men, nu fick jag tid att packa och plugga också ;-)
8.30-10.00 har jag examination. Vi samlas en person från varje studiegrupp, eller barngrupp, tillsammans med kursledare Karin, vår rektor. Det är alltså ett möte om våra påhittade klasser/förskolegrupper, som blir alltmer levande ju mer vi jobbar med dem! Vad examinationen exakt innebär är det ingen som vet, men jag är först ut och får ta det som det kommer och hoppas jag kan svara på frågor och berätta bra om vårt Trollbo till förskola :-)
Efter det ska kommer mamma och bror och hämtar upp mig och vi åker äntligen till Sälen! :-D Ska bli så kul! Nu kan jag släppa skolan helt eftersom vårterminen börjar på måndag så har jag inget som behöver göras i helgen så jag kan få lite semester! :-D Resten av gänget är redan uppe och njuter så ska bli kul att joina dem och stå på ett par skidor igen! Ser speciellt framemot att visa mina, enligt mig, skitsnygga lila termobyxor! :-P
Blir förmodligen ett traditionsenligt åk i min egen backe! ;-P
Trevlig helg! :-)

Kommentarer
Postat av: Becca

Ha det så skoj i fjällen! :D

2012-01-19 @ 13:00:23
URL: http://thebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0