Sälen!

En skidsemester i Sälen var precis var jag behövde. Efter en intensiv pluggvecka kändes det kanon att åka skidor i solskenet, dricka en kopp varm choklad på toppen, åka pulka, spela spel och bara mysa med min fina släkt :) Enda missen var väl den blå tån jag fick med mig hem. Andra skulle trillat i skidbacken på en vintersemester, men jag trillar i trappan inomhus... Så typiskt mig, eller vad säger ni?! :P
Här syns lite av mina oerhört snygga byxor, varma och sköna var det också, så nöjd!
Mamma och pappa på toppen! :)
The gang!


Pappa gjorde andra uppmärksamma om att det fanns törboiter i backen! ;)
Stugan var rymlig för oss 14 pers och läget heeelt perfekt! Japp, som det ser ut så bodde vi så gott som I backen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0