TjugohundraTOLV!

Nytt år, nya möjligheter! 2011 var ett riktigt bra år, på de flesta sätt :) Skolan har rullat på och varit väldigt lärorik, jag har träffat massa nya vänner i samband med att varit fadder för första gången, jag har varit i Norrland, gått på massa på konserter, jobbat och tjänat massa pengar (jag klarar mig fortfarande utan studielån, helt otroligt!) och mycket mer!
2012 kommer nog att bli minst lika bra! :) Jag har mycket att se fram emot! Den resterande terminen av det roliga inriktningsåret, att träna, Sälen, gå på standupshow med Johanna, praktik, festivalerna Pip och Törebodafestivalen, sommaren i övrigt, nollning (?) att fylla 22... ;) Sedan hoppas jag på att utvecklas som människa (som man gör hela tiden men ändå), att människor i min omgivning mår bra, att det är fred på jorden osv ;)
Fyrverkerishow på Sandgrundsudden i Karlstad :-)
Nyår firades i Karlstad, med trerättersmiddag med Sussie, sen hemmafest med litet härligt folk. Vi spelade spel och dansade hela kvällen lång ;) Med ett avbrott då jag och Sussie tog oss in till stan och kollade fyrverkerier, vackert och stämningsfullt när man stod det med massa folk som ropade och skålade! :) Trots att jag aldrig sett så mycket folk i Karlstad som i centrum runt tolvslaget så skötte man sig bättre än i Krp (Kronoparken :P) i alla fall. Vissa människor ska inte hålla på med raketer! De som stannade kvar hade kollat raketer men blivit halvt skjutna på för att idioterna som sköt inte kan sätta fast raketerna på rätt sätt. När de fick en tillsägelse tänkte de mucka - oansvarigt!
Dagen efter vaknade jag och Malin som sov över till ett vitt Krp, jag blev lycklig, men Malin var tvärtom! :P Min lycka försvann när det blev plusgrader och det började regna i stället... Men vi trotsade slasket och gick 5 minuter bort och käkade pizza som så många andra på nyårsdagen ;)
Igår åkte jag tillbaka till Töret igen, men innan hann jag lämna en bok på bibblan, gå på rea där jag sprang på AC i studiegruppen, samt fika med Becca :) I veckan ska jag träffa lite släkt och vänner här hemma, läsa massa böcker, ska på tandläkarbesök, fira Terra och Sara, beställa kläder och en fotokalender, samt bli fri från mitt halsonda! Det är så som planerna ser ut i alla fall! ;)
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Johanna

"gå på standupshow med Johanna". Låter som det är jag som ska stå för själva showen? Är det något du glömt berätta för mig? Är det JAG som är den hemliga gästen kanske? :O ;D

2012-01-03 @ 16:39:14
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha! XD Det hade säkert blivit en succé! :D

2012-01-07 @ 11:38:53
URL: http://iiidapersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lite glögg innan bara så ;D

2012-01-12 @ 16:29:45
URL: http://piiiiinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0