Nada inspiration

Värt att jag har en blogg egentligen. Händer inte så mycket här alltså! :P Anledningen till att jag skaffade blogg var väl att folk hemhemma skulle kunna hålla kolla på mig sen jag flyttat, typ. Och för att jag tycker det är roligt att skriva. Men jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Det plus att jag inte känner att jag har tid, eller rent av glömmer bort när något hänt att "det här var en kul sak som många borde veta som jag kan skriva på bloggen". Vem vill veta om vad jag gör om dagarna liksom?! :P Men sen är ju bloggen en kul grej att ha som minne. Borde kanske skriva dagbok istället! ;) Fast kommentarer är ju kul, *blink, blink* till dig läsare! :D
SÅ! Nu så kom inspirationen! ;) Jag kan berätta om ett nytt träningsspass som jag var på igår, art balance. Det var en blandning mellan yoga, pilates och core ungefär. Man gjorde olika övningar i långsam takt och alltid kontrollerat, vilket gjorde att man verkligen kände vilka muskler som arbetade som t.ex. varenda kota i ryggraden, de sneda magmusklerna, japp, kändes gjorde det! Sen skulle man tänka på andningen hela tiden, vilket jag tror är nyttigt! Testa om ni får möjlighet! Det är nog inte ett pass jag går på varje vecka men då och då för att få känna var man har kroppen och alla delar ;)
Det var allt jag hade att erbjuda för idag! :P Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0